Τρίτη 10 Ιανουαρίου 2012

Χριστουγεννιάτικο δέντρο μέχρι το Πάσχα....

 Καταρχήν Χρόνια Πολλά και Καλή Χρονιά σε όλους!
Οι γιορτές πέρασαν και μαζί με αυτές όλα τα λαμπιόνια και η ζάχαρη άχνη και το μέλι και όλα....η μαγεία χάνεται.Τα μπαλκόνια σκοτεινιάζουν και τα χριστουγεννιάτικα μαζεύονται για το πατάρι.Αυτό σκεφτόμασταν και συζητούσαμε με τα παιδιά μου και αφού μελαγχολήσαμε στην αρχή μετά αποφασίσαμε να παρατείνουμε τη μαγεία....πως;;;;;
 Το Χριστουγεννιάτικο δέντρο θα μείνει...όχι όμως με τα  χριστουγεννιάτικα στολίδια του....θα το αφήσουμε με τα λαμπάκια του και αντί για στολίδια θα βάλουμε φωτογραφίες δικές μας και των φίλων μας και λίγα ζαχαρωτά για να θυμόμαστε τις γλυκές μας στιγμές μαζί τους.
 Θα είναι η γωνιά με τις αναμνήσεις μας....
 Η κόρη μου αναρωτήθηκε:θα μας περάσουν για τρελούς.....
-Εσένα θα σε ευχαριστεί;της είπα..
-Ναι,θα είναι τέλειο!
-Αυτό μετράει λοιπόν!απάντησα...
-Και το Πάσχα τι θα το κάνουμε;ρώτησε ο γιος μου.
-Το πολύ πολύ να το φορτώσουμε με κοτοπουλάκια,αυγά και πασχαλίτσες του είπα...

 Τα παιδιά μου χάρηκαν κι εγώ μαζί τους γιατί θέλουμε ένα σπίτι ζεστό γεμάτο από αγάπη και χρώματα.....α!και μπόλικη τρέλα....μπορείτε να το εφαρμόσετε κι εσείς....πιστέψτε με....θα ταξιδεύετε ενώ πίνετε τον καφέ σας.όταν είστε μελαγχολικοί,σε όλες σας τις στιγμές....να είστε καλά!

3 σχόλια:

  1. Καλά, μιλάμε βρίσκω τέλεια την ιδέα σου!!!!
    Εγώ δεν έχω ξεστολίσει ακόμα, και παρακαλούσα τον άντρα μου να το αφήσουμε μέχρι του χρόνου τα Χριστούγεννα χα χα χααα!!!
    Ετσι όπως είναι, με τις μπαλες και τα φωτάκια.
    Αυτός μου είπε φυσικά ότι είμαι τρελή, αλλά τώρα θα του πω την ιδέα σου μπας και τον καταφέρω!!
    Φιλάκια, καλή χρονιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα!
    Πρωτότυπη, όμορφη, χαρούμενη και κάνει όλους στο σπίτι σας
    χαρούμενους! Τέλεια!
    Καλή Χρονιά!
    με υγεία, χαρά, αισιοδοξία, λίγη όμορφη τρέλα και πολύ Αγάπη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή