Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

1 year actually....

 Ένας χρόνος bloger...και επίσης άλλος ένας χρόνος επιπλέον ζωής για μένα.Ναι, σήμερα είναι τα γενέθλιά μου και γι αυτό πέρσι είχα επιλέξει αυτή τη μέρα για να δημιουργήσω αυτό το blog,το neraidokosmo.
 Ένας χρόνος με δίαιτες που άρχιζαν και σταματούσαν,με ατέλειωτες συζητήσεις,με μαγειρέματα,γυμναστική,άγχος,πολλή οδήγηση,τρελό γέλιο,βουβό κλάμα,κουτσομπολιό.
 Σε όλο αυτό το χρόνο απέκτησα 152 αναγνώστες σε αυτό το μπλογκ. Έγραψα κάμποσες αναρτήσεις,διάβασα επίσης πολλές άλλες αξιόλογες αναρτήσεις.Μετράω 399 φίλους στο facebook,πολλούς γνωστούς στη ζωή μου και λιγότερους μα πραγματικούς φίλους πλάι μου.
 Ένα χρόνο που με απασχόλησε τόσο η Ελλαδίτσα μας, που είδα ειδήσεις με αγωνία,διάβασα εφημερίδες,άκουσα πολιτικές συζητήσεις που δεν έκανα παλιότερα.
 Ένα χρόνο μετά δεν είμαι μια απλή Ελληνίδα,είμαι μια αγανακτισμένη Ελληνίδα.Μια γυναίκα που επιμένει να αγοράζει Ελληνικά προϊόντα,που ανακυκλώνει και δεν σταματάει να ελπίζει για το καλύτερο.
 Μια πεισματάρα Υδροχόος και ταυτόχρονα ονειροπόλα;ευαίσθητη;αισιόδοξη;που δεν έχει σκοπό να το κουνήσει από το χώμα του κρασιού,της ελιάς και των μαρμάρων, γιατί αν φύγουμε όλοι η Ελλάδα θα χαθεί.Κι αφού είμαι ένα χρόνο πιο σοφή και δυνατή θα παλέψω με νύχια και με δόντια για να την κρατήσω στο χάρτη.
 Ένας χρόνος που υπάρχει ανασφάλεια και ατομικισμός,γιατί έτσι θέλουν να μας φτιάξουν οι από πάνω,εγώ πιστεύω πως ακόμη υπάρχουν άνθρωποι που συμπονούν,που βοηθάνε,που αγαπούν το συνάνθρωπο.
 Ευχαριστώ Θεέ μου που με αξίωσες να ζήσω κι αυτό το χρόνο επιπλέον για να εκτιμήσω τη ζωή που είχα και να μεταδώσω στα παιδιά μου μια όμορφη ζωή που θα έρθει.Καλύτερη κι από την προηγούμενη.Ας μην περνάμε στα παιδιά τα ερείπια που έχουν σπείρει οι άνωθεν, ας τους δείξουμε χώρους που μπορούν να βάλουν δικά τους θεμέλια,γερές βάσεις για να ξαναχτίσουν μια Ελλάδα όπως της αξίζει.
 Όσο για μας τους ίδιους ας χαράξουμε το 2012 στην καρδιά μας σαν νέα σελίδα στη ζωή μας.Μια νέα χρονιά που οι αξίες ξανακάνουν εμφάνιση.Ας αφήσουμε την επιφάνεια κι ας ψάξουμε στο βάθος για να βρούμε την παιδικότητά μας,την καλοσύνη στους άλλους.Ας βοηθήσουμε ο ένας τον άλλο,ας ξαναθυμηθούμε πως είναι να ονειρεύεσαι.......γιατί χωρίς όνειρα δεν υπάρχει ζωή.

 Σταματώ εδώ για σήμερα,πρέπει να δουλέψω για να πάει αυτή η χώρα μπροστά.Σας ευχαριστώ όλους όσους με στηρίζετε,με διαβάζετε,με ανέχεστε.Να ξέρετε πως είμαι πάντα εδώ για όσους με χρειάζονται.
 Μου εύχομαι Χρόνια μου Πολλά με αγάπη!

9 σχόλια:

  1. τι ωραια που τα λες βρε φιλεναδα μου...! εξαιρετικο..μπραβο σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Υπεροχη αναρτηση!!Και με βρισκει απολυτα συμφωνη...Πρεπει να μεινουμε ολοι εδω να βοηθησουμε την χωρα μας!!Σου ευχομαι να τα εκατοστησεις σαν blogger και Happy valentine's day!!Πολλα φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Διπλή γιορτή λοιπόν σήμερα για σένα, σου εύχομαι ότι επιθυμείς!!
    Μέσα από τα χρόνια γεμίζουμε εμπειρίες και γνώσεις, ευχάριστες και δυσάρεστες, μα πάντα χρήσιμες γιατί όλες κάτι έχουν να μας διδάξουν!
    Του χρόνου τέτοια μέρα, εύχομαι οι ευχάριστες εμπειρίες σου να είναι περισσότερες!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια Πολλά και για το μπλογκι και για σενα:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Σας ευχαριστώ όλους όσους περάσατε και κάνατε τον κόπο να αφήσετε σχολιάκι...φιλιά νεραϊδένια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ !!!
    Σε σένα και στο μπλογκ σου!
    Έτσι με δύναμη και ορμή και θάρρος, ωραία ανάρτηση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Περασα να ευχηθω να περασεις καλες αποκριες και καλη καθαρα δευτερα με υγεια και καλη παρεα!!
    Υπεροχη η αναρτηση σου.Χρονια πολλα στο μπλοκοσπιτο σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή